Udając się do lekarza, pacjenci wymagają zarówno profesjonalnej pomocy, jak i troski. Niestety nie zawsze druga strona zdaje sobie sprawę z poważnych skutków nawet prostych zabiegów, popełniając podstawowe błędy w opiece na chorymi. Tak było w przypadku naszego klienta, który udał się do dentysty na rutynowy zabieg wyrwania zęba. Mężczyźnie bez żadnego przygotowania podano znieczulenie obwodowe i wtedy zaczęły się problemy.

Dentysta bez przeprowadzenia wywiadu przed zabiegiem, bez otrzymania zgody pisemnej od pacjenta, bez wykonania wymaganych badań kwalifikujących go do podania znieczulenia podał je. Mężczyzna zgłaszał złe samopoczucie, mimo to, dentysta przystąpił do zabiegu. Na skutek podania znieczulenia pacjent przez kilka dni po wizycie w gabinecie, źle się czuł, zauważył opadanie jednego z kącików ust. Ostatecznie zgłosił się do szpitala, gdzie stwierdzono niedowład nerwu twarzowego.

Jak w tej sytuacji zareagował ubezpieczyciel? Początkowo odmówił wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania. Dopiero, gdy klient zgłosił się do Lift Investment, a nasi prawnicy skierowali sprawę na drogę sądową, firma ubezpieczeniowa zdecydowała się na ugodę, wypłacając mężczyźnie 10 000 zł odszkodowania.

Odzyskaliśmy należne klientowi pieniądze za błąd medyczny. Nie pozwoliliśmy na brak lub zaniżone odszkodowanie. Aby skorzystać z naszej pomocy wystarczy kontakt: szkody@liftinvestment.pl lub +48 34 341 00 85. Analiza sprawy jest bezpłatna i niezobowiązująca. Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 h. Z pomocą naszych specjalistów masz zdecydowanie większe szanse na odzyskanie należności od firm ubezpieczeniowych.